Om det var din egen vän?


Lite annolunda bild på miss jolie! :D Jag tycker det är roligt med bilder som är "överdriven" där man kan skapa en fantasibild. Jag av någon är drömmaren själv och älskar allt bortom verkligheten!


Iallafall kan jag passa på att fylla ut detta inlägg och kanske ge just dig en tankeställare. Jag själv brukar försöka att INTE döma människor och störa mig på andra pga dom har ett beteende som inte faller mig i smaken.

När jag stör mig på någon, asså ni vet en tjej eller kille som man kan tycka är töntig eller vad som helst. Hon kanske låter som en fjortis osv.osv. Då brukar jag tänka följade: hade jag stört mig lika mycket om det var min egen vän?


oftast blir svaret : Nej..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0