När jag fick healing



Till dig som intresserad dig för healing och sådana saker
, så tänke jag skriva lite om det idag. Jag har själv testat på att få healing, visste inte alls vad det var för något innan eller vad som skulle hända. Många personer förknippar healing med (för mkt magi)..Många tror att healing tex. skulle kunna läka ett blödande sår..nje inte direkt! Healing är utbyte av energi. Tex att dina undertryckta känslor kommer upp till ytan igen och börjar bearbetas för att du ska kunna må bättre. Healing kan vara att ersätta en känsla till o med. Tex, att du ska börja våga mer osv. Börja tro på dig själv.

När jag var på healing så kände jag ingenting direkt. Jag har svårt för att vara seriös, men försökte vara allvarlig endå. Så jag fick ligga ner & blunda medan kvinnan jag var hos fick ge & ta energier. Under tiden detta sker kan många uppleva starka känslor. Vissa kan börja gråta, skratta eller bli riktigt förbannad. Och sånt är faktiskt (tro det eller ej) men det är faktiskt bra. Känslor som varit dolda dyker upp, bearbetas.. och låter slutligen själen får läka. Man behöver inte alltid känna något för stunden heller. Det gjorde inte jag. Kvinnan som gjorde detta däremot började gråta..

Men efter detta ska jag tala om att jag har fortfarande sån energi att jag vet inte ibland vart jag ska ta vägen. Jag började träna varje dag för att göra mig av med det. Saker & ting lite lättare nu och jag vågar lita på det jag känner faktiskt.


Hör & häpna!
När jag kom till denna kvinna så frågade hon mig och jag var stor-rökare. Jag har aldrig rökt en hel cigarett i hela mitt liv. Så jag svarade henne Nej. Hon tyckte det var konstigt eftersom hon kände sån hosta och en lustig känsla i lungorna just när hon pratade med mig. Då när hon sa så.. kom jag på att när jag var i grekland så kedjerökte precis alla och att vara ovan rökare instäng i en lokal ..Ja jag fick ont i halsen och lungorna. Kunde inte alls andas många gånger..fick tårar i ögonen pga de extremt rökfyllda lokalerna. Och det mina vänner, det var DET hon kände.. kusligt men sant.


min vän carro  kan intyga på detta har hänt.





Kommentarer
Postat av: M.

shit Nina! jag vill också göra sånt. tell me hur hittar man sådan människor!!?

2009-10-16 @ 19:35:40
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/
Postat av: M.

Nej precis, inte hitta.se kanske haha! Men sånt skulle jag verkligen behöva! :)

2009-10-16 @ 19:53:21
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0