När du blir rädd..


Flera olika människor blir skrämd




haha jävla skön!


Var är det som är så roligt egentligen att skrämma människor? =P Jag vet inte, men jag älskar det. Hatar dock själv att bli skrämd.. reagerar olika faktiskt. Ibland skriker man ett döds-skrik och skyddar sig..ibland skriker man inte alls och vissa gånger jah, då börjar man till o med själv att boxa med knytnävarna.. Här hittar jag iaf ett klipp på tuben! hahaha.. vissa är det bara synd om , man ser hur dom verkligen känner dödsångest :P

Enjoy!

Hur reagerar du när du blir rädd? Petra vet jag att hon bara stampar med fötterna.. Carro har ett charmigt flickskrik ibland.. Matilda?? Hm vet faktiskt inte =P Tror att det är mest agressivt faktiskt. Isabell tro jag faktiskt hoppar till lite, skriker och blir sedan glad? Ella skriker alltid - "AAH åh gud! " hahaha


Kommentarer
Postat av: matilda

jag är inte rädd får något! hihi ;)

2009-10-30 @ 09:03:37
URL: http://matildamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0