Lägg märke till följande

Är det någon som ligger bakis idag? Själv har jag inte festat på evigheter, men tycker inte att festa är roligt längre, så jag har varit nykter nu i..jah..jag kommer inte ens ihåg när jag drack ute sist. Det var i grekland för några månader sedan. Nu lördagmorgon, jag väntar på att Anna ska handla klart och sedan ska vi bege oss till gymmet. Sweet.

Jo! Jag har tänkt på en sak.. Har ni lagt märke till följande:
Om ni alla som läser nu skulle känna mig ordentligt och jag skulle vara 90% snäll. Alltså nästan städigt.. Men om jag då skulle göra någonting elakt, så skulle folk säga automatiskt om mig - "hon är inte så snäll som hon verkar"

Men om jag däremot skulle vara bitch och elak 90% av gångerna istället och sedan säger nånting helt oväntat, nånting snällt..Då skulle folk säga om istället - "Hon är rätt snäll..egentligen"


????????







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0