Jag har aldrig varit så snabb

Fy, min morgon började inte bra idag kan jag säga. Vakna och innan jag ens hann känna att jag var trött så hade jag tydligen somnat om igen. Vakna av mig själv 20 minuter senare dock, tur de! Klockan tjugoöver sju vaknade jag och halv åtta så skulle mamma hämta mig från simhallen. jag säger då de, jag har aldrig varit så snabb i hela mitt liv. Stuttsa upp, på med kläder samtidigt som jag rostade mackor och hällde upp juice i en flaska (jag måste verklige äta frukost på morgonen, annars mår jag illa av hunger) , in på toa, fixa upp håret i en toffs, på med skor, springer över berget samtidigt som jag äter mina rostade mackor..jag hann på klockslaget. Grym tjej ;D

Nu är det helg för mig och jag ligger redan till sängs..närå, men jag ligger faktiskt i sängen, jag slappar lite innan jag ska orka ta mig en dusch och sedan höra vad mina kära vänninor ska hitta på ikväll :) Jag känner just nu bara för att mysa..  med nå tända ljus, äta nånting gott.




crazy motherfuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0