I samma sekund..


Ja, så var det fredag igen, helvete vad tiden går fort alltså, eller är det bara jag som tycker det? Iallafall så har jag kommit på mig själv äta alldeles för mycket gotte saker på vardagarna, så nu har sagt till mig själv igen att det endast får ske på helgerna. Så äntligen! Vad ska jag äta för gott då? ;D Ben & Jerrys? Såg förresten att det finns ju för fan i Timrå nu haha =D Annars ha det vart stan eller birsta som gäller. Jag ligger här i sängen, somnade förut, jag som tänkte vara så duktig och vara vaken hela dagen, men efter en ondande höft var jag tvungen att sitta ner en stund. Och i samma sekund så var ju min plan för dagen skrotad där .. Funderar dock fortfarande på om jag ska orka vara en viking och bege mig till gymmet? Har inget bättre för mig endå. Men vette fan asså..får se vart kvällen bär av. Jag vill gö nåt , men vet inte om jag orkar härja. Jag är gammal kvinna..

En av mina hjärtan har ju åkt till östersund, så hon ville ha lite sms-sällskap när hon skulle sitta på tåget. Tänkte att ni skulle få läsa lite ni med.. 



Matilda - Hann med det mesta :) ska försöka varva ner nu, verkar ha fått en trevlig tjej brevid mig här :)

Jag - Nice! ;D Timrå hälsar! Men om ni beslutar er för att bli goda vänner så varna henne först för tha gang :P haha. Ha tåge kommit nån vart ännu då? :) 

Matilda - haha, självklart ;) nej, vi står kar på stationen, det gör mig lite stressad. Jag har väll inte stressat hela dagen för att stå stilla :P

Jag - haha take is easy my love ;) Ni åke snart. Jag kom på att vi tjejer skulle åkt till Ullared nångång framöver :D

Matilda - Hm.. tror du att det är en bra idé med dig och mig och en miljon andra? ;)

Jag - Absolut inte! :P Men skulle va en utmaning för oss alla. Du o jag ska försöka hålla lugnet (ta lugnande piller med andra ord) dom andra ska bah passa sig :P

Matilda - Vi får mixa valium med tradolan och försöka hålla lugnet :P 

Jag - Du read my mind
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0