Hemmafruar ikväll!



Jag gillar bilden på våra desperata hemmafruar! Frän! =D Ella kommer gilla den, lite pinup.

Iallfall, det är ju bara 7h & 34 minuter kvar innan programmet börjar! Vart kommer vi hamna ikväll tro? I Issas soffa, min? Matildas?? Vart ? Ska någon annan titta på det här med mig eller kommer jag bli ensam? Ska jag svulla eller ska jag låta bli? haha . Ja det är många frågetecken..

Ännu ligger jag faktiskt i sängen. Hungern smyger sig på nu, så jag ska väl kliva upp och fika. Jag och carro ska försöka bege oss till gymmet runt 15.00...Nu måste jag kliva upp mina vänner. Får ont i arslet av att sitta här. Nu blire nyttiga rostmackor. *woho* Hörs senare då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0