grymt gjort.



Hej! åh jag som just skulle kasta upp ett nytt photoshoptips..men vet inte om det är blogg.se som krånglar eller inte, men bilderna blir sjukt suddig trots att jag har dom i samma storlek som vanligt :S ..Orkar inte göra om samma tips för 4:e gången nu. Sorry ni som väntar på lite smått & gott. Jag ska göra ett nytt försök en annan dag. Jag kastar upp den här bilden så länge! Det är sjukt hur photoshop kan fixa & trixa! Bilden till höger ser ju "nästan" verklig ut faktiskt.. Med hjälp av en ritbräda som påminner om ett papper så målar man med en penna (precis som vanligt)..Men allt du ritar kommer upp på dataskrämen! Och därefter kan man redigera sånt som man i vanliga fall inte kan med vanlig papper & penna :) Jag skulle själv vilja skaffa mig en sådan ritbräda, men dom är inte det billigaste på marknaden. ..Visst är det grymt vad saker vi har utvecklat på bara några år..





Kommentarer
Postat av: N //

Ser riktigt äkta ut :) allt förutom ögonen & munnen typ de ser mer tecknat ut. :)

men fan att du inte ska med på reunion :( men tills nästa träff får du komma. Ja, tror också vi åker ner under 2 veckor till rhodos på semester nästa sommar. :) inget jobb för våran del. puss

2009-10-15 @ 18:06:43
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0