God & gla kexchokla!


Hej alla go & glada! Jag gör en snabb update innan jag ska iväg till en vän och dricka min efterlängtade kopp te (som varit lovad att få de senaste 6månaderna..)

Jag blir lite stolt över petra som börjat uppdatera sin blogg iaf varje dag nu denna vecka ;)..Sedan vill jag tacka Ella som jag ringde och väckte en morgon och bad henne komma hit för att ta bort DEN STÖRSTA SPINDELN som jag sett! Det var alldeles brevid mitt huvud! och jag har enorm fobi för spindlar och kan nu skratta åt mig själv.. jag sprang runt skrikandes ensam i ett tomt hus... hm.. IAF, ella kom på några minuter och plockade bort spindeln :) Jag mutade dock med fika! ;P hihi

Ne, jag tar sån tid på mig att formulera saker o ting ibland när jag ska skriva.. så nu tänker jag avrunda detta lilla inlägg och snart klä på mig ytterkläderna och bege mig mot centrum för mig kopp te! Mysigt att träffa vännerna som man inte sett på länge. Vi hörs!! puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0