Gamla photoshopbilder

Jag kastar upp lite gamla photoshopbilder som jag gjort för några år sedan. Och man måste faktiskt leka sig fram för att få dom bästa resultaten, det är mitt bästa tips som jag kan ge er. Jag funderade hur vissa verktyg fungerade och testade dom därför hejvilt på några bilder.. senare påbörjade jag försöka göra lite snyggare bilder och dessa bilder tillhör de första året. Och för just den tiden var det här de bästa resultatet som jag kunde göra då enligt mig. Tills jag vart bättre & bättre :)









Före



 Efter


Smaken är som baken. Vissa tycker dom här bilderna är fina..andra inte. Jag tycker inte att dom tillhör "den bra" kategorin i mina ögon :P Men det är ju för man lärt sig mer och mer. Men när jag hade lyckats med dessa var jag nöjd för stunden och det är ju som sagt för några år sedan :) Och med det vill jag bara visa er att man är inte grym från början! Man måste ha tålamod och testa testa testa!!





Kommentarer
Postat av: Melisa

duktig du är! :D



allt bra?

2009-10-12 @ 11:53:50
URL: http://melisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0