En käpp i hjulet annars

woosh.. klev upp tidigt imorse, halv sex. Klockan är nu ca 23.00 ..Jag ligger skönt nerbäddad i sängen och det är faktiskt första gången idag som jag befinner mig hemma. Så du kan ju tänka dig att jag har vart i gång. Jobb, ärende på posten, besökt ella på jobbet, besökt mormor, ätit med mormor, tvättat, prommis med jycken, hälsat på Issa och nu... nu kan jag andas ut. 

Trots mycket att göra idag, så trivs jag när det är så. Så länge det flyter på liksom. Men går nånting fel i schemat eller inte blir som jag tänkt mig..ja då blir jag nästan som handikappad på någe vis. Fråga mig inte varför. Men då sätter man en käpp i hjulet på mig. Aja nog om det, jag tänkte att jag bara skulle uppdatera lite kort om dagen. Undra vad man ska hitt på i helgen då, ingen som har nå bra (billiga) Idéer?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0