Du kan inte uppnå perfektion



Minns ni den här bilden? Det vart mycket skrivningar och snack om att hennes hår är för fan större än höften på den redigerade bilden. Förstår inte.. Fattar dom inte själv att dom skapar SJUKA ideal hos yngre tjejer som lätt påverkas. Jag förstår att man vill se så snygg ut som möjligt på bild, men räcker det inte med att "förfina", typ som hyn tex..förfina, INTE förändra totalt! Ne, jag vet inte.. Jag tycker det är hemskt iaf det påverkar personer. Hur många gånger har man inte själv tittat på den där perfekta personen på ett omslag och bara önskat att man själv kanske kunde fått sett ut så? Men jag inser idag.. som den kloka kvinna jag blivit. Att dom är ju inte sig själv nånstanns på bilden i princip.. Så för att se ut som dom, ska man behöva genom gå operation och endå kan du inte uppnå perfektionen dom har på bilden. Du behöver Photoshop för det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0