En ryss i vinter..

Afton! Idag har jag haft full rulle hela dagen! Men jag gillar det! Det har vart fullrulle av ganska bra saker! :) Tidigt imorse började jag jobba, men endast 3,5 timme (extrar jobbar just nu) Schemat har sett ut som så:

Jobb - 06.45 - 10.15
Mommo (pizza) 10.40 - 11.45
hämta petra 12.30
fika & shopping med Petra, carro & tilda 13.00 - 17.00
dator 17.00 - ??

Senare blir det gym & möjligtvis träffa brudarna :) Nina nöjd. Jag hittade mig lite kärlek i en skobutik åh..svarta lårstövlar, utan klack <3 Och jag har bestämt mig för att se ut som en ryss i vinter, ska köpa björnpuppa från JC och sedan vart det en enkel tröja. Har egentligen inte råd, men jag skulle ju bli lite lyckligare med alla dessa saker :> Och lycklig vill vi ju alla vara.








Kommentarer
Postat av: Mimmi

vilken affär hade du hittat de skorna ? :)

2009-10-21 @ 19:10:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0