dåligt självförtroende?



Jag gillar människor som försöker göra nånting bra för andra! Dom här tjejerna försöker locka fram en fin & bra sida hos personer! Juno & Tyra

Jag vill rekommendera dessa två bloggar till yngre tjejer som har dåligt självförtroende.

Juno är en blogg som jag faktiskt bara hittade till idag, genom att hon hade kommenterar i min blogg. I hennes blogg försöker hon hjälpa yngre tjejer att öka sitt självfötroende och hon skriver om allt från kärlek till mobbning, anorexi osv. Bloggen är riktad till yngre tonårstjejer.

Tyra/Modell skriver om sin vardag osv, men även hon försöker visa tjejer att även modeller och kändisar vaknar inte alltid perfekt. Före & efter bilder lägger hon upp för att visa exempel.

Andra bloggare som jag faktiskt tycker är bra på så sätt att dom vill hjäpa andra är blondinbella & Foki. Blondinbella har en kategori (bättre självkänsla), medans foki kanske inte direkt skriver om nånting speciellt så, men hennes dolda budskap är en positiv energi!



Jag ogillar dom som försöker tjäna pengar på sin blogg genom att provocera sig till det
. Att ta locka fram det dåliga hos människor..Som två blondiner som skriver "Mjau" efteråt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0