imponerande


Det vart inget gym idag.
Så jag kopplade på min "lillasyster-charm" och skulle tvinga med bror på gymmet..nära, men han gick med på att ta en prommis däremot. Vi gick en runda på ca 1½ Mil (jag imponerar varje dag!) Ingen av oss hade mobil eller klocka med oss heller..så när vi nästan var hemma igen så skulle vi gissa tiden.. Vi gick 17.50 hemifrån.
Ni timråbor vet ju vart allt ligger, så för er kan jag beskriva att vi gick  Hemifrån - simhallen - OKQ8 - Örnen - industriområdet - sörbergeskolan - tallnäs - tjärn - centrum - simhallen igen. Hem.

Jag gissade på att vi skulle vara hemma 20.20 och brorsan gissade 20.10
När vi såg klockan var den 19.20! Fan då har man gått rätt så snabbt endå ju =) Duktiga! Vi känner oss väldigt nöjda! Anna, brors flickvän vart imponerad åh ;) haha. Jag kan slippa ha dåligt samvete för att jag åt en hel burk med Ben & Jerrys glass igår åh! =)



Brudar! Jag vart så himla sugen på att ha en helkväll. Ni vet man kanske tar en prommis. Sedan nån smickrande ansiktsmask , myskläder, äta nånting gott & se på nå riktigt bra på tv/film. Haft tillgång till bastu eller nåt åh. Fatta va mysigt! =D Avslappnande och bara ta hand om sig själv liksom.. sweet! Vem vill ha en sån kväll med mig? ;D




Kommentarer
Postat av: Ella

Jag ställer självklart upp på en sådan kväll!! :)

2009-10-20 @ 21:57:36
URL: http://epb.blogg.se/
Postat av: C

count me in :)

2009-10-20 @ 23:33:42
URL: http://ladylucifera.blogg.se/
Postat av: matilda

jag med! om jag har tid någon dag :(

2009-10-23 @ 08:55:15
URL: http://matildamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0