Vart hon VERKLIGEN våldtagen?

Om en kvinna blir våldtagen, då väljer alla automatiskt hennes parti. Men tänk om hon inte är så ärlig nu egentligen då? Jag blir förbannad att ingen ifrågasätter den kvinna som påstått sig blivit våldtagen runt juni, av sin föredetta sambo. När jag skrev till ST och ifrågasatte de konstiga saker som HON faktiskt sagt & gjort till personligen mig, ja varför tog ST inte med den kommentaren då? Men tacka gud för att det finns människor som går emot strömmen och inte lyssnar på all skit som sägs! Första rättegången blev han ju friad. Hennes version gick ju inte ihop. Dessutom i slutsekundrarna av hela förhandlingen så DÅ nämner hon att han ska ha misshandlat henne. Hon ska även ha anmält ett annat ex också..men även han vart friad.

Nu överklagar hon..men svara på detta..varför har hon vädjat till HANS ex-flicvän att inte ta tillbaka honom? Konsigt va. Vem säger så? Hon som är "orolig" för en total främlig? eller hon som blivit lämnad och är svartsjuk?

Hon har ett citat som lyder - Don´t play games with a GIRL who can play better. Vad menar hon med det?
Nöjd dig inte med det du kan få, ta det du VILL ha. Okej, vad vill hon ha?

Han ska ha drogat ner henne. Men varför skulle han gjort det denna gång, när hon har tagit drogerna frivilligt alla andra gånger? Hon skyller på honom att hon skulle tappat vårdnaden om sina barn, men man tappar inte vårdnaden pga man är tillsammans med någon föredetta kriminell, man tappar barnen för att man inte sköter sig.

Jag skrev till henne - blanda inte in mig i dina problem nästa gång .. , direkt efter det får jag två nya vännerförfrågningar från hennes kompisar. Jag ignorera.

Hon ska ha påstått sig ha så mkt problem nu pga våldtäkten. Endå ska hon ha befunnit sig på gatufesten i sundvsall och härjat. Drogat.


Jag skrev till henne detta: 

Skadorna som läkaren intygat, det är det enda stora frågetecknet. För hade du inte haft dom så skulle jag säga rakt av att du är inte riktigt ärlig. Din version om händelsen går inte ihop på något vis. Och om detta inträffat så förstår jag inte varför... du ljög för mig? Du påstod att du var gravid & att det INTE var planerat från din sida, endå läste jag på din bilddagbok att eran hundvalp var eran bäbis tills ni skaffade en egen? men vart tog barnet vägen? Du ville inte förlova dig, endå hade du lagt upp bilder på förlovningsringar. Du ska ha gjort slut och inte velat prata med honom, varför befann han sig hos dig? Och varför var du och sov hos honom? Varför skrev du i ett sms "snälla snälla ta inte tillbaka honom", du känner ju inte ens mig? Varför är du så orolig?

Och när jag fick reda på att ni två gått bakom min rygg, så ville du strö salt i mina sår och skriva om alla underbara saker som ni två gjort och att han skulle skickat rosor till dig, Han var ju jätte gullig. Varför skrev du sånt till mig? Vad hade ...JAG gjort dig? absolut ingenting..men du ville vara elak.Du påstod till mig att du aldrig älskat honom, endå hittar man flertal gånger på olika sidor där du beskriver hur mkt du tycker om honom.."älskar dig" "saknar dig djupt ♥ " osv. Varför skulle han tvingat i dig drogerna denna gång när du tagit dom frivilligt alla andra gånger? Man tappar väl inte vårdnaden om sina barn för att man är tillsammans med någon kriminell, man tappar dom för att man inte sköter sig.

Jag har inte varit på plats, så jag tänker inte riktigt påstå någonting . Men jag ifrågasätter jävligt konstiga saker som du både gjort & sagt. Och helst till mig!? Vad är det som säger att du inte frivilligt tagit drogerna och sedan haft sex och inte känt smärtan? Och när han sedan sårar dig, så passar du på att anmäla? Vad är det som säger att det inte gått till så? Du har många versioner och dom ändras städigt. För att inte tala om allt du sagt till mig.. Nog för han har mkt i sitt register, men rätt ska endå vara rätt .. Jag har mycket tvivel till dig. Dom som läser detta nu kanske ska börja ifrågasätta också istället för att välja att "älska att hata honom" rakt av? Ifrågasätta BÖR man ju göra?




Men människor som läser tidingarna får inte all info. Men här fick ni ju lite extra som ni inte visste om. Denna "oskyldiga underbara" söta tjej kanske inte är så underbara som alla hennes vänner tror. Rakt av utan info väljer läsarna till ST att tro på henne. Utan att egentligen fått reda på vad hon sagt & gjort till HANS ex-flickvän. Förändrar det här synen för vissa kanske? 


Fick du missfall sa du? Då finns det väl papper på att du skrapat dig också? Har någon sett dessa papper?
Och om man påstår att man INTE vill att personen ifråga ska bo i din lägenhet, varför köper man då en hund tillsammans?



Kommentarer
Postat av: Emelie Asp

Bra spekulerat där ;) Håller nog mig till din syn av de hela, men ja bli så nyfiken på vem kvinnan är..;)

2009-10-21 @ 00:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0