Få bollen i rullning!

Jag har så mycket som jag egentligen vill skriva ut i bloggen, men varje gång jag sätter mig här så kommer jag aldrig på vad det är jag vill skriva om. Eller orkar man liksom inte formulera sig osv så man skjuter upp det till en annan gång som glöms bort. Känner igen dig?
Nu ligger jag här i min säng, funderar på om jag ska skriva om healing, visa photoshoptips eller ska jag skriva om något som jag vill att folk ska börja tänka på? Inte en aning, men för trött för att välja något av de tyvärr. Men ni förlåter mig? :>

Jag ska iaf börja skriva mer om saker som jag vill att folk ska börja göra sig mer uppmärksam på.. eller skriva om healing o sånt. Jag vill att människorna omring mig ska må bra! Och även om du bor 100 mil ifrån mig och inte ens känner mig så vill jag att du ska må bra. Jag förväntar mig inte att hjälpa hela världen, det går ju bara inte.. Men om mina ord eller personliga handlingar kan hjälp EN människa till ett bättre liv så har jag lyckats. Och om den personen i sin tur sedan väljer att göra samma sak..jah, då har jag iaf lyckats att få bollen i rullning så att säga :)

Nu ska jag återhämta lite energi och sova sött. Tycker jag att ni andra också ska göra när ni somnar :) Sweet dreams my friends..

Puss


Kommentarer
Postat av: Byström

Jag tycker om att må bra, fast nu är jag i Stockholm på kurs ute på Runö och jag mår fortfarande bra, helt otroligt. Att man kan må bra även om man inte är hemma. Mina "vänner" som inte syns är säkert med mig just nu, du vet att jag tror på sådant och det skall man inte skämta om

2009-10-14 @ 01:51:16
Postat av: N //

Din blogg e så mysig nina :)

blir de rhodos reunion 12/11? :) isf ses vi. PUSS

2009-10-14 @ 22:34:17
URL: http://labellavitaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0