Celebrities. Före | Efter



Dom här bilderna har jag INTE gjort. Men tänkte jag skulle visa lite bilder på våra vackra kändisar...eller hur var det nu?





Den här före & efterbilden trodde jag inte ens var samma bild från början. Men det finns en video på makeovern som bevisar hur detta mirakel gått till. Den kan ni se här


 
Inte för att det egentligen är så mycket redigerat, men endå. Det är ju faktiskt smådetaljerna som avgör. Hennes näsa lägger man nästa inte ens märke till att dom har ändrat på. Ljuset kan väl ingen ha missat va? Och den självklarhet som görs på alla photoshopbilder..hyn.



Hello barbie..



Här har dom visst försökt att låta bli för stora förändringar? Ingen super smal midja..inga big boobies.. hennes lår är normal. Men..Sedan vet jag ju faaaktiskt inte om det är en amatör som lekt eller om det här ska föreställa jobbet från en professionell. Do you know?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0