Tyra is on fire ;)

Tjoho , Jag tänkte att jag skulle visa er en bild..eller jah,  tre bilder som jag gjort till modellen Tyra sjöstedt. En härlig tjej som bjuder på sig själv, vars blogg jag följer. Kikar alltid in på den! Älskar ju verkligen att få göra bilder i photoshop. Men bilderna blir så mycket bättre och "seriösa" när personen på bilden ger ett slags uttryck. Så därför vart det väldigt roligt att få göra om en bild på en proffisonell tjej som vet hur man posar :) Jag kan dock inte bestämma mig för vilken av bilderna som ser bäst ut, så jag lägger ut alla tre :) 

Mamma gillade den i mitten bäst. Själv står jag nog mellan första och sista..
Vilken gillar du?
undra vilken tyra gillar bäst? ;O










Kommentarer
Postat av: kAIJA

Hej Nina, jag tycker bäst om den sista fotot. är inne på denna sida varann dag, tycker om din blogg, ha det gott,,, kram

2009-11-16 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0