The queen is up!

Nyvaken? ..det är jag iaf.
ne okej inte direkt, var och jobbade imorse och sedan somna jag runt 12 på förmiddagen, vaknade 5 timmar senare hehe. Men det något står inte rätt till i kroppen, kanske är det en sjuka dröjer med att slå ut? Har haft tungt huvud nu i 4 dagar om man kan säga så. Du vet , det känns som man ska få en kraftig huvudvärk, men det blir aldrig av?  Hoppas ni andra mår bättre :)

Jag måste ha varit hungrig när jag sov, med tanke på att min dröm inhöll massor av mat. Jag gick längst en stig och efter några meter kunde man stanna och äta pasta som hängde ner . Sedan träffade jag Ella som tvingade sin pappa betala mat till mig, jag köpte dock bara en dricka. JA sedan gick jag på affärn också och handlade =P Djesses! Munkar med choklad fanns det plats för åh.



Näe, nu ska jag försöka uppfylla min dröm och äta lite makaroner iaf :]

Är det inget bra på tv ikväll???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0