Sveriges största reklamdekoratör




Det är inte lätt att veta vad man vill jobba med för resten av sitt liv. Vissa kommer aldrig på vad dom vill göra. Jag har velat länge och funderar hit, funderar dit. Det finns mycket som jag vill göra på en och samma gång. Men något som jag verkligen brinner för. Och något som jag faktiskt kan känna mig stolt över, det är mina photoshopbilder. Och det är ju egentligen något jag borde arbeta med, eller hur. Så jag har kommit på min dröm efter 21år. Och jag kommer jobba som reklamdekoratör. Alltså man skapar bokomslag, affischer, reklamskyltar osv :)

Och jag lovar dig, den där reklamskylten du kommer se överallt på stan..Det är jag som redigerat en vacker dag. Och ni som fått redigerade bilder av mig, ni kan skryta om att ni fick den av en av sveriges största reklamdekoratör :) 


Jag har ingen större koll på exakt antal bilder som jag gjort, men vid en snabb räkning på mina mappar så är det upp till 300 photoshopbilder :) 




Vad är ditt drömyrke?








 


Kommentarer
Postat av: Ella

Lastbiilschaufför!!! :D

2009-11-18 @ 01:31:17
URL: http://epb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0