Storbloggarstyle

God morgon

Hua här ligger en trött tjej. Var uppe till 05 imorse och har ju en förkylning i kroppen. Men fan va skönt det är att bara få vakna upp av sig själv, helt utvilad :) Hade mig lite fredagsmys tillsammans med Pebb och Issa framför madagaskar 2. Chips, dip och dricka. mmmh!!!! Bra grejer!

Nu ska jag kliva upp och äta mig en god frukost. Te, rostade mackor och koktägg :> oj nu vart det där visst lite storbloggarstyle, berätta vad man äter till frukost. SORRY! :O


Vad hittas på ikväll då? Själv är jag så senil att jag kommer inte ihåg om vi planerade något igår haha =P Känns tryggt med en sånt minne. Och när jag dessutom var nykter igår.. Aja, men nåt ska väl hittas på med mina vapendragare =) Hare gött !







Kommentarer
Postat av: Elin

Jag får väl byta ut min dator mot min systers i smyg för hon har ps, haha:D



Jag blev jättesugen på rostmacka med ägg nu bara för det:O

2009-11-21 @ 18:48:14
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0