När man får ligga kvar


(gamla bilder..sliten tjej dagenefter)

God morgon! ..Asså, det är skönt att gå och lägga sig på kvällarna..men det är tame fan bäst när man vaknar på morgonen osså får man ligga kvar. Täcket är varmt och mysigt. kudden ligger perfekt emot kinden.. You know the feeling! :) iallafall, jag har sträckt på mig ett tag nu och tänkte uppdatera er lite innan jag kliver upp. Gårdagen vart ingen fylla för mig även om det var det jag hade satsat på =P jag ska nog ge upp drickandet faktiskt.. Om du inte ens blir dragen, så kan man ju faktiskt dricka cola istället då, billigare så. Men jag hade iaf trevligt med mina damer på memento. Utklädd till nunna! Lägger upp bilder lite senare, dom finns på linneas numera trasiga kamera och några finns på ellas kamera =) Så jag ska försöka få tag på dom. Vi begav oss iaf ifrån krogen tidigare än stängning, vi var hungrig tjejer och ville ha burgare. Sedan hem gång runt 3. Så jag ligger här och är inte bakis för 5 jävla öre! Så jäkla nice, själv då? ..Men nu ska jag kliva upp, ska bege mig till Issa med dom andra tjejerna och vi ska köpa nå onyttig mat på vägen. Blir gött! Hörs då. pusshej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0