Mobbat, I know

Go kväll på dig!


Jag håller mig hemma denna lördagskväll. Brudarna skulle ut ikväll men dessvärre kände mig kropp att den inte orkade med livade lokaler, fulla människor i nyktert tillstånd. Och jag dricker ju inte längre, så shit happens :) Men ibland är det skönt att bara vara hemma själv. Kände att jag behövde det. Andas ut. Just nu har jag fått en obehaglig återkommande känsla av att det är tungt att andas. Ångest kallas det :) Över vad? Ingen aning..

Jag kom ut i 5minuter med jycken iaf och vart lite på bättre humör. Skulle bara haft en chokladkaka nu så hade det vart en okej kväll :O



Näe, vet du vad jag hade tänkt göra nu halv 12 på lördagkväll? Städa! :D haha mobbat, I know. Men jag tänker påbörja det hela när jag äntligen fått lite energi till det. Vem vet hur länge det dröjer till nästa gång liksom? ;) Jag tål egentligen inte att mitt rum är i en oreda, men stänger det ute för att kunna orka existera vissa dagar.

Är det nån annan som har lika tråkigt som mig ikväll?? =(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0