LaGaylia - curly sue



Lagaylia gör en tolkning på Curly sue. Och ingen av er har väl kunnat missat takidas version va? ..iallafall var det många delade meningar. 50% gillade takidas version bättre och 50% gillade Lagaylias.

Själv så föredrar jag naturligtvis Takidas orginal version. Men ska endå säga att Lagaylia gör det med grym inlevelse och ett stark avslut på låten då hon tar ton. Det gillar jag. Men ogillar dessvärre början av hennes version då det känns som om uttalet i samband med nån viskning blir för överdriven för min smak.. Eller ja, jag kan inte sätta ord på det, men speciellt när hon sjunger "touching" ..det blir så avhugget på någonvis, och så upplever jag med många av hennes ord i låten.

kastar iaf upp hennes version här också så ni som inte hört kan ju lyssna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0