kort update



Hej, är på lite bättre humör nu kan jag säga än vad jag var när jag vaknade imorse haha. Skrattretande. Jag som slog på sängen, bet i kudden. Nu flinar man åt det. Iallafall, fan det känns inte som om det är fredag imorrn! Jag är helt dagvild och vet inte alls va jag har för dag i huvve, logiskt sätt borde jag tycka att det är tisdag, då jag uppenbarligen tyckte att det var måndag igår. Hur fel hade inte jag? 

*Imorgon kommer jag  jobba från 06.45 till 17.00 så inget uppdaterande kommer ske från o med att jag somnar nu.

*Imorgon går mina vackra damer på bio, jag vill dock inte med på just den filmen men hoppas endå dom får det mysigt. Ni kan väl höra av er efter bion så kan vi alla ses?? =) puss


* Tänkte bara meddela dom som följer photoshop tipsen, så håller jag på kastar ihop ett inlägg om hur man blir brunare i photoshop :) "brun utan sol". Så håll er uppdaterad, det kommer inom kort.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0