kom med din idé raring!

haha, förlåt till er godingar som fick dåligt samvete när jag skrev att jag vart besviken på er :D Men dock verkade det funka iaf. Okej jag har iaf fått lite ideer från carro och yttligare en läsare som heter Elin :) Så det tackar jag för. "ve" gjorde sig ett försök, men det gick inte hela vägen =P Hoppas några fler kommer med lite idér :]
Smisk på rumpan!


Om du just hittat hit och funderar på vad det är för idér jag behöver, så vill jag nämligen bli inspirerad till en photoshopbild som jag håller på med. Men min fantasi har kört fast, så jag tar mina vapendragare till trogna läsare och ber om hjälp. Bilden hittar tidigare inlägg.
Issa, tilda, Ella, Pebb, Sara, tess.. Känn inget tvång ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0