Josefin! =D



Sweet sweet josefin , så som jag har saknat den tjejen! Bodde nämligen med henne & hennes pojkvän markus i grekland i början. Sedan har det gått ett litet tag och vi har inte hörts av. Men det är det som är det lustiga.. I förrgår var jag in på hennes facebook och kikade runt lite, dum som är jag skrev jag ingenting till henne haha =P MEN dagenefter skriver josefin till mig, här på bloggen. Och det är väl lite halvt kusligt på ett sätt, vi har inte pratats vid på flera månader och samtidigt började vi tänka på varandra :D hihi ..
(undra hur det kan komma sig egentligen?)

Vi ska väl försöka ses nångång framöver här så fort lilla nina har fått ihop en peng :> Verkligen en härlig och go tjej! Saknar dig :D kramas. Hälsa markus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0