Jag behöver din åsikt



Okej.. vänner, jag behöver hjälp av er nu. Jag kan inte bestämma mig. Som ni ser så har jag redigerat bilden, men jag tänkte låta bli att visa er före bilden för ett litet tag. Jag visar orginalbilden då jag tycker att jag löst mitt frågetecken, okej? =)

Hur ska jag sminka denna kvinna på bilden? Med färg? utan färg? Starkt? Icke stark? Naturligt?? Ändra färg på läpparna? You tell me! Nu har du chans att medverka på bilden så att säga :D

Jag vet faktiskt inte vad jag ska lägga till eller om jag helt enkelt ska låta den va? Nu behöver jag snälla eran åsikt <3






Kommentarer
Postat av: Elin

Nu fick jag dåligt samvete hahaha:D

Bäst jag gör som du säger... hrm.

Jag tycker antingen att läpparna ska vara röda eller nautrala och mer svart runt ögonen:D

2009-11-20 @ 13:04:41
URL: http://lundbergelin.blogg.se/
Postat av: C

Ändra färgen på läpparna :P och gör kvinnan lite mörkare.

2009-11-20 @ 13:32:44
URL: http://ladylucifera.blogg.se/
Postat av: ve

Men gör så här! Ta en bild på dig, klistra in ansiktet över och voilà! klart! mihi. Nej men helt seriöst, vet 0 om sminkning :/

2009-11-20 @ 15:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0