Hur ser ditt rum ut?


bild hittad på google


Visste du att ditt rum brukar kunna representera hur du är som person eller hur du mår? Tex. om du alltid vet vart du har dina grejer, dom är placerad på ett ställe där du alltid vet vart du har de? Ja då kan det ju tänkas att du är en ordentlig och ordningsam person med ett lätt kontrollbehov? :) Om du har stökigt och inte vet vart du har grejerna, ja det säger väl sig själv. Du är förvirrad och yr, inte alltid så ansvarfull kanske?

Jag har läst att så som ditt rum oftast ser ut så kan man tolka antingen din personlighet eller hur du mår. Men det fanns inget facit över svaren.. utan det kan man ju faktiskt tolka själv.

Jag brukar ha ordning i mitt rum och veta vart det mesta befinner sig. Men just nu under en period så är det stökigare än förr och jag har inte en aning om vart nåt finns längre. (Dels för att mamma har packat ner massor av saker i flyttlådor). Mina kläder ligger på golvet. Min säng har inget påslakan, pga jag sparkat av de.. Och inom mig känner jag faktiskt hur det är kaos. Och ja..om du ser mitt rum nu, så vill du nog beskriva det på samma sätt.
Annars i kort beskrivning så är mitt rum fyllt med fantasifulla grejer, mycket ljus, änglar och drömfångare. Hur tolkar du det?  :)

och det var väl de dom ville komma fram till. Att oftast det ord man kan besriva ditt rum kan passa in på din personlighet.

Stökig?
Kaos?
Pedantisk?
Stilrent?
Fantasifullt?
I ordning? osv osv



hur är ditt rum? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0