Hon gav lillfingret

Här har vi Isabell.
Det är hennes lya som vi andra damer brukar bosätta oss i. Haha, ibland kan jag dock inte låta bli och fundera på om hon ångrar sig efter att ha gett oss sitt lillfinger. Vi må se oskyldig och söta ut, men BAM..vi högg hugg fast vid hennes arm och nu blir hon aldrig fri oss nå mer ;] Hon hade inte läst på sin hemläxa om oss andra vildningar. Själv är Isabell ganska lugn av sig..men hon har ju sina stunder den damen med ;) Jag blir endå imponerad över att hon kan hålla sig lugn då vi andra sätter i gång. Senast i Söndags kliver jag, tilda och pebb in genom dörren hos Isabell. Petra har med sig glögg och pepparkaksdeg. Och innan nån hann veta ordet av det, så hör vi petras stämma från köket, att vi ska baka. In kommer vi och det är redan mjöl över hela bordet.






Isabell hann inte ens ge sitt godkännande innan både Pebb och tilda satt och kavlade degen. Själv var jag upptagen med en chokladkaka. Här har vi ett av deras verk. (så såg de flesta av pepparkakorna ut för övrigt..)



















Isabell...
vet inte vad som komma skall ...





Kommentarer
Postat av: isabell

hihi, tur att jag gillar att ha er här ;)

2009-11-24 @ 13:56:12
URL: http://isabelllindholm.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0