gröt is the shit

Morning på alla nyvakna! Själv har jag just kommit hem från jobbet. Ögonen vill gärna titta på insidan av ögonlocken just nu. Men klockan 13.20 ska jag iväg och kolla på lägenhet, så jag har inte tid att sova. Anyway, jag lever på en väldig sparlåga då det kommer till mina pengar för tillfället. Och till er andra som också gör det så tänkte jag bara rekomendera att ni kan äta gröt med lingonsylt. Gott och så fruktansvärt billigt. Kände bara att jag skulle ge mig ett försök i att möjligtvis inspirera någon där ute. Anna vart det iaf ;D haha

Nej men allvarligt alltså, gröt is the shit. Man håller sig mätt länge och dessutom om du hatar att kocka, så kan man göra denna gröt på 2 minuter i mickro. Ni skulle sett en väldigt nöjd fröken Nina när hon upptäckte detta :)
Är det  1-2kg havregryn för 18kr? Så ni förstår ju själva..




Mer gröt åt folket! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0