Erik Grönwall idol

Afton, Fredagkväll och jag ligger till sängs, inget roade med vännerna här inte. Ska nämligen upp tidigt imorgon och jobba några få timmar, sedan bär det av till boda borg! Ella har fyllt år! (grattis baby) så vi ha dragit ihop ett gäng och drar iväg några timmar och tar till vårat barnasinne! Blir förhoppningsvis skoj.

Idag gick inte allt enligt mina planer.. Efter jobbet på birsta var det meningen att jag skulle hämta min tvätt från mormor, ringa ett samtal till en bekant, umgås med en väninna, ringa yttligare ett samtal, påminna mamma om ett fotografi. Och gjorde jag något av dessa? ........ nej.... Jag somna.

Men kvällen vart inte helt förstörd för det, har chipsat framför idol, shit var det någon fler som såg Eriks framträdande? DAMN! Jag hoppas verkligen han vinner, grym. Dom andra är också duktiga men allvarligt talat, dom är inte i närheten av eriks talang. (ska kolla om jag hittar kvällens uppträdande med honom) ..Han gjorde mig återigen mållös, gav mig gåshud och fick mig nästan att ramla bakåt. Stående publik och jury, Laila grät, behöver jag säga mer?



Erik Grönwall - The show must go on




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0