En sån där blå!

Men hallå där!

Det är lördagkväll och jag sitter hundvakt åt 2 stycken fyrbenta. Håller mig inlåst på rummet mitt då det inte går att lämna dom själva eller ha dom springades fritt i huset. Ena verkar ha damp och ska springa, härja, tugga osv. Så det känns bäst att ha dom i ett och samma rum då så jag får en ultimat yta att vaka på med mina melerade hökögon.




Skjutsade in Ella till stan tidigare. Och jag måste bara säga det att jag älskar verkligen att köra bil. Tycker det är lika roligt och avslappnade att få åka med någon annan. Men för det betyder det inte att jag kan mycket om bilar. Jag har inget bil-intresse what _so_ ever. Med dom orden sagt så kom jag tänka på då jag var hemma hos T ( T som i tönt) sen lång tid tillbaka. Vi hade tittat på my sweet 16. Jag befann mig i vardagsrummet och T i köket. Och då tjejen i programet fick sin present så var det en bil som hon inte ens vart glad för, bortskämda jävel. Så jag skrek det till T .

- Fy fan, vilken bortskämd jävel, hon fick en bil i present och vart sur!
- Jaså? Vad vare för bil?
- ......en blå!


hahaha hm.. ;)





 


Kommentarer
Postat av: Denise

En sån bil skulle man haft :P

2009-11-29 @ 15:55:15
URL: http://www.denizes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0