Din helg då?

Hey!
Imorse (söndag) vaknade en mycket utmattad tjej. Fredagkväll var lugn med lite chips & dip framför idol. Lördagmorgon var det först jobb och sedan begav jag mig tillsammas med härligt folk till boda borg för att visa min atletiska sida tillsammans med lite hjärngympa. Rätt så okej endå gick det väl haha. Mat och fest på kvällen. Nyktert för min del dock, men dagenefter var jag mycket sliten tjej endå :) Aja.. så min söndag har varit kort men dock så bra! Fika på stan med Tilda & Issa, sedan chips, dip och en extremt litet glas vin för mig (ogillar vin) ;P ..Som ni hör har ju haft en mysig helg, hoppas erat vart lika bra =)

- du hade rätt joel, det var en mycket skön sovtröja! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0