Bilder från Bodaborg


Det vart två bilar dit, Jag och Carro was the taxidrivers.




Carro och jag höll oss ju somsagt nyktra. Eftersom ingen alkohol är tillåten inne i bodaborg så vart det en drickpaus i bilen för de övriga.




Så vi trängde in oss i en och samma bil allihopa, 8 stycken :)





Och på denna bild nedan försöker alla gömma sig från kameran. Jag hann inte alls med.. Inte jim heller ;P haha
Eller föresten hann väl ingen undan kameran egentligen, men dom gjorde ett tappert försök Joel och markus




Järngänget ;) haha





Och killar påstår att tjejer pratar mycket..





Strike a pose boys!





Inne i bodaborg tar vi hjälp av blixtar för att hitta ledtrådarna ;)





Ja, eftersom det är svårt att fotografera under just bodaborgs banor så finns det inte så många spännande bilder därifrån. Efteråt vart iaf efterfest hemma hos Ella :) Då hade även Pebb lyckats vaknat till liv efter sin backsmälla som orsakat att hon inte kunde följa med på bodaborg ;)
 



Snabba, smarta, smidiga





Matilda kom dit! :D





Carro var där när jag kommit tillbaka efter en dusch och ombyte :)




Markus är glad! Vid en snabb blick så ser Ella ut att ha en partyhatt på sig haha ;D






Linnea, Petra och tilda :D





Grapparna myser






Jag OCH grapparna myser :D





Osså en en bild på oss tjejer :)






Reakan :D














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0