Alla är bra, utom de dåliga

 


Allvarligt.. jag är ledsen godingar men kommentarer som lyder "Hej, läs min blogg" sånt lockar inte. Och jag förstår att en del går från blogg till blogg och lämnar kommentarer som dessa, de vill ha fler läsare. Fine, det går jag med på. Men de som tänker terra med kommentarer så kan jag säga nu att bespara er tid och gör inte så på min blogg är du söt. En gång kan man lämna ett sådant meddelande. Inge mer, dom godkänns inte.

Skriv hellre varför du vill att jag eller andra ska läsa din blogg. Vad handlar den om? Varför ska jag läsa den? Hellre nåt sånt. Men absolut bästa tipset till dig om du vill att jag personligen ska läsa din blogg, lämna en kommentar som inne håller nåt annat än att jag ska "läsa din blogg". Jag gillar läsare som tar sig tid att bilda en personlig kommentar. Och NEJ en personlig kommentar för att jag snabbt ska in och kika på någon annans blogg lyder inte "fin blogg, läs min" ..Den funkar inte heller tyvärr =/

Men de flesta andra godingar som har lämnat så fina kommentarar om mina bilder eller något annat, deras blogg besöker jag faktiskt =) So you know


"Alla kommentarer är bra utom dom dåliga" kan man säga ;D





Kommentarer
Postat av: Lynn

Ja sådana kommentarer stör jag mig bara på för det är så uppenbart vad dom vill.

2009-11-30 @ 09:56:45
URL: http://lynnpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0