40grader i bubbelpoolen



Nu när kylan är här, så bjuder vi på lite sommar. Gud va mysigt vi hade det i bubbelpoolen, 40grader varmt i vattnet på sommarkvällarna..mh det skulle inte sitta helt fel nu heller faktiskt. Bubbla, skratta, vara brun och fin..dricka nåt svalkande..

 Iallafall, jag tänkte att jag bjuder på detta ikväll. Då jag ska upp och  jobba tidigt imorrn och fullt schema efter det. Så får se vilken tid jag kommer hinna med datorn nästa gång :) Så nu är klockan snart halv 2 på natten och det är dags att sova. Halv 2 är det absoluta klockslaget nuförtiden.. Jag = stressad nattuggla som är tidoptimist

God natt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice blogg (: kolla in min och lägg en kommentar (L)

2009-11-23 @ 13:13:34
URL: http://paulinecristiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0