Uppdatering från Rhodos!

Morning! Nina är uppe tidigt idag trots sen natt!..Jag jobbade första kvällen igår! Jag känner lite nöjd över att jag fick in en grupp på 20 tjejer in på klubben! TRE gånger dessutom ;) Inte tokigt för första kvällen som PR. Det är både fördel och nackdel att jobba som kvinnligPR (inkastare) ..Nackdelen är att genomsnittet som kommer hit är fan tjejer, dom vill ju höra komplimanger från killarna och dom åker ju hit för att partya med killar.. så där blir min akilleshäl. Fördelen är att när det väl kommer killar gåendes så är jag den enda kvinnliga pr:en på gatan just nu :) Men ikväll skulle ena servitrisen på vårat jobb vara ledig tydligen, så jag måste ta över hennes jobb.. Dock kan jag tjäna bättre om jag är grym på det..dricks you know. 

Nu ska jag kika runt lite på nätet medan jag käkar min frukost! Sedan får man se vad som händer idag! Hare gött mina vänner!



Till dig som undrade över flyget till Rhodos, så fixade jag min biljett på Apollo, sista minuten, dock ganska dyrt för att vara sista minuten, min biljett gick på 2000. Direkt flyg från stockholm till Rhodos.  Tur & retur, men jag kommer skippa att åka hem helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: C

Jag har planer på att ta mig en tur ner till Grekland:P Men först hitta pengar och ett jobb.

Hoppas allt är bra och att det går bra där nere nu.

Puss och smisk på rumpan;)

2009-05-12 @ 15:44:50
URL: http://ladylucifera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0