Morning sunshines!



Rödbrunt vs brunt



God morgon mina damer och herrar! Här har vi en fröken som ännu inte lagt sig. Har tokat på hela natten med mina gummor! Så istället för att lägga mig tidigt på morgonkvisten så bestämde jag mig för att vara uppe och göra någon nytta för dagen. Jag passade på att springa till mormor och låna tvättmaskinen..(yey, det är ju jätte intressant för er att veta) Hur som haver, senare när min kära moder har återkommit från jobbet så ska hon hjälpa mig färga mitt hår. Och jag hade ju riktig beslutsångest om jag skulle färga det brunt eller rödbrunt, ja, ni hör ju vilka berkymmer jag har.. Så tack till Anna, Carro, Sara och bettan & mamma som delade åsikt om att det skulle bli rödbrunt! Jag gör helt enkelt som ni säger ;D haha

Shit, snart åker jag till Grekland igen. Och blir borta en aning längre än nu sist.. Jag flyttar ju iprincip bort från Sverige ;S Känns så overkligt. Har velat åka bort hela veckan, men nu när det är 2 dagar kvar så känner jag att det kommer bli en stor saknad av min familj, min käre mor, mina kära bröder och deras familjer.. Mormor..mina vänner.. min jycke! <3 Tacka fan för internet och mobilen!! Nu har jag egen dator med mig så förhoppningsvis kommer uppdateringarna vara lite bättre den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0