Jag träffade BRAD PITT

 Alla ni som känner mig vet ju att jag är världens fan av Angelina Och Brad, jag är ju typ kär i båda två men det jag inte berättat för er att att jag faktiskt såg paret på en mycket fin restaurang på Grekland!!! Först fattade jag inte att det var dom! Vad gjorde dom där liksom!? Men min dröm vart sann...nästan. Min dröm är ju att Brad ska missta mig för angelina och vi lever lyckliga tills han dör ungefär. Anyway, jag visste inte vad jag skulle göra, där stod paret framför mig, skulle jag gå fram eller skulle jag låta bli? Jag var ju bara tvungen att göra nåt! Så jag går emot snyggingarna.. Låtsas som om jag inte fattar att det är dom..Och precis när jag ska passera så snubblar jag till och ramlar in i famnen på BRAD PITT! Sen höll jag ju inte på att komma upp på benen igen när jag insåg att min plan funkade och där låg jag i armarna på världens snyggaste man.. Svimmfärdigt! Men han hjälpte mig på benen igen och frågade om jag var okej.. jag tittade blygt upp med brandbilsrött ansikte. Han log och sa att jag var vacker.. Sedan pussade han mig på kinden och gick vidare.. Jag stod på samma fläck orörlig i 30 minuter, sedan skrek jag ut all min lycka och sprang till bargatan för att genast berätta vad som hänt..Men ingen trodde mig!

Och tur var väl det, för det här har aldrig hänt ;D haha förlåt men jag var ju bara tvungen att fördriva tiden på någotvis! Har man fantasi så ska man väl använda den till nånting? =D Jag blir king på att berätta sagor när den dagen kommer ;) Men erkänn, det var endå liiie underhållande! ;]

Sagostund innan Johnblund!
Night people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0