Hur mår Sverige!?

Hur mår ni i Sverige!? :D

Här är läget lugnt, jag har mött hur många nya vänner som helst..Det är sjukt hur många vänner man kan få på så kort tid! Men det blir ju så när dom är här kanske 1 vecka..så nästa vecka möter man en ny vän och så fortsätter det. Just nu sitter jag på ett svenskt internetcafe som heter Kringlan, jag äter oftast min frukost här. Jag har min lilla lägenhet alldeles mittemot så jag slipper gå så långt ;)

Haha just jah, på jobbet där jag jobbar så finns det 2 andra svenska tjejer som jobbar, Dina & Marina.. Så varje gång nån ropar på oss så låter det ju som ett och samma namn, Nina, Dina , Marina. när musiken spelas så högt så hör man ju inte mer än "ina". Varje gång så reagerar alla 3 i princip :P Så kan det gå, jag trivs på jobbet än så länge iaf, det är väl inte en rekordhög lön vi får.. och vi får pengarna efter varje vecka, också slipper vi skatta pengarna. Så det är nice!

Så nu tänkte jag börja avrunda det här inlägget, jag ska gå och skaffa grekiskt telefonnummer strax. det blir billigast så. Sedan nån dag framöver ska jag kolla efter ny lägenhet, som är lite större så man kan ta emot besökare från det svenska landet! Eller hur flickor, bröder & mor! ;)

Vi hörs! Ciao



Jag & Jonas, Visst är vi fina? :D

Kommentarer
Postat av: petra

Bebi.. nu är du i mina drömmar också. Drömde att vi krama om varandra och sa farväl :'/ sen hamnade Petra i en fängelsehåla. Ska försöka hitta en skaplig tid att komma ner på. Just verkar det som jag har jobb på IF + praktik plats på en mäklarbyrå till slutet av augusti . Bajs.

2009-05-27 @ 17:40:02
URL: http://peea.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0