blondin vs brunett

 Okej, jag måste bara få uttrycka mig lite över hur förbannad jag blir över att vissa bloggare ska kasta skit över andra. Kan man inte få sin åsikt sagt utan att snacka skit och trycka ner?? Ni som följer bloggare vet kanske att just Kissie och Desireé har nå makttjosan krig på G? Den enda härmar den andra påstår dom. Hur som haver jag tänker inte uttrycka min åsikt om dom, för jag har ingen. Jag varken känner någon av dom och tänker därför inte döma nån heller. Men jag tycker fortfarande att det är väldigt illa att både dom och många fler stora bloggare måste sitta och kasta dynga över folk. Det är ju faktiskt tecken på svaghet och osäkerhet. Och i en av bloggarna idag läste jag "blondiner är mycket snyggare än brunetter"..Jah, DU tycker så..men det ÄR inte så. Hårfärg avgör väl inte om man är snygg eller ej. Smaken är som baken, eller hur? Och folk tog illa upp och började argumentera emot "ne brunetter är snyggare" osv. Varför ska det bli krig om en så löjlig sak som hårfärg helt plötsligt??? Folk har olika hårfärg och passar inte i samma, så enkelt är det. Ne jag tycker att man kan formulera sina uttryck bättre, säg hellre "jag älskar blondiner" eller whatever..Då säger man ju sin åsikt utan att behöva klanka på annat. Jag förstår inte vitsen med att dom ska behöva tala om att dom så bra och alla andra är dåliga, då är man ju inte så jävla bra. Eller hur?

Fan två av världens sexigaste kvinnor har motsatta hårfärgen till varandra. Titta på Angelina Jolie och Marylin Monroe!

Kommentarer
Postat av: malin

eller hur! Att vara själv är jätta skönt, när man själv känner för det då, anars är det ju lite mindre kul :P

2009-05-05 @ 14:20:01
URL: http://niilams.blogg.se/
Postat av: Becka

Fin blogg gumman :D



Tomt utan dig här... men snart är du här igen yiiiiiiiiiiihaa :D

2009-05-05 @ 18:26:47
URL: http://staffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0