Back in RHODOS

vänner vänner, nu är jag som sagt tillbaka i rhodos, jag har fått tag på en liten lägenhet, jag gick hela dagen igår! Efter många timmars sökande, så hittade jag en söt lägenhet. Det är inte som sverige, i många lägenheter är det mögel, ostädat och jävligt äckligt ! Så om man hittar  fräsch lägenhet så har man TUR! Om ni kommer på besök kan det bli vääääldigt trångt! haha. Idag börjar jag jobba också, det ska bli roligt! Just nu sitter jag på restaurangen som romeo jobbar på. Ska käka min frukost..klockan är ju bara 17.00 ;P Sedan är det som sagt jobb klockan 21 ikväll =)

Ni som just hittade hit och möjligtvis ska till Rhodos i sommar, gå till bargatan och på en klubb som heter Ibiza, där finner moi! Hare gött! Så hörs vi, puss och kram



Carlie på första bilden! Det är "våran" jycke. Han följer med oss lite överallt och passar oss! ;) sedan är det jag, jonas, josefin och markus :)


Kommentarer
Postat av: mössan är borta!

vart bokade du din resa till rhodos ifrån för sida? och hur mycket gick den på? =)

2009-05-12 @ 01:26:40
URL: http://hatarallt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0