underlättar!



Ser du också på desperate housewives? Eva Longoria är inte så ful hon inte!

Men iaf, om du nångång vill att jag gör om en bild till eller om du själv ska göra om en bild, så ta en bra kvalitébild. Alltså som man kan zooma in rätt så mkt på innan det blir suddigt. Jag la upp den här bilden som exempel. Som ni ser så blir bilden suddig om man skulle zomma in den, vilket gör att det är ganska så svårt att jobba med den, iaf i detalj

Så om du nångång vill att jag gör en bild åt dig så försök att ha en i så bra kvalle som möjligt :) Alltså ingenting som påminner om en cambild när man zoomar in


Kommentarer
Postat av: Emelie Asp

Du är duktig :) Kanske kan fixa en bild som du kan mixtra med :) Kram

2009-03-06 @ 00:02:19
Postat av: /Nina

Självklart! Skicka antingen en bild till [email protected] eller adda mig på msn [email protected] :)

2009-03-06 @ 13:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0