Sånt gör mig så jävla förbannad!



Nu får jag fan nog, vad i hela helvete är det för fel på människor!?

Jag är inget större fan av Blondinbella, men jag hatar henne inte heller. Jag känner henne inte, så jag är varken för eller emot. När jag inte har nåt att göra så läser jag hennes blogg.. Var in och kika på ett inlägg där hon beskriver att hon har panikångest osv. Hon mår skitdåligt och det här delar hon med läsare...Men det är när jag tittade på kommentarer som jag hittar den här (bilden ovan) från några jävla idiotjävlar. Fan va förbannad jag blir! Jag anser att man behöver inte tycka bra om alla människor. Man behöver inte dela åsikter. Men man skriver för fan inte till en annan människa att dom ska ta livet av sig, dom känner henne inte ens!

Jag lovar att det finns ingen tjej över 18 som sitter och skriver sånna kommentarer, och om det finns de, så fan skäms på dom! .Det är små fjortisar som påstår att dom inte är avundsjuk..Men varför bryr dom sig då? För visst håller du med om att, en lycklig människa skulle aldrig klaga på någon annans framgång? Dom mår ju så dålig själva så det finns ju inte! Om dom nu tycker att blondinbella är så "värdelös" , varför lägger dom tid på att säga de? Tyck det och håll det för sig själv då..

Dom tycker si, dom tycker så.. Men dom ska fundera på om dom hade klarat av att få massa liknande kommentarer själva..klara av pressen..leva samma liv. DÅ först kan dom uttrycka sig! Du vet väl själv hur man känner en jäkla press ibland? Och då har inte vi inte ens media efter oss . Men man skriver för fan inte på det sättet som dom gör. Låt andra människor ha sitt liv, om det inte duger så, låt det vara då.. dom har ju inte ens argument man har bara bestämt sig för att tycka på ett visst sätt.

Om 9 av 10 tycker att tex en blogg är bra, så måste ju 1 av alla börja leta fel, man kan ju inte tycka som alla andra. Men när personer som dom skriver på det där sättet, då är sånt som får mig att börja tycka bra om personen som det skrivs om istället. För till skillnad från dom, så istället för att leta fel på andra, så gör jag tvärtom. När alla tycker dåligt om någon, så tänker jag "Det måste ju finnas någonting gott i alla". Och det letar jag efter!


Kommentarer
Postat av: I-E

Det skrivs så ofta att vi kvinnor måste finnas där för varandra och stå upp för oss själva. Det är verkligen tråkigt att vi inte kan klara av att se någon annan kvinna bli framgångrik. Utan många kvinnor gör allt för att förstöra andras framgång genom att själv få stå där i centrum! tycker vi borde uppskatta varandra istället. Och glädjas åt varandra och deras framgånger, det är ju egentligen så att man måste kämpa för att komma dit hon och många andra framgångsrika kvinnor är. Det serveras inte på Silverfat. Tragiskt.

2009-03-26 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0