Magazine Ella


Jag ger mig på ett försök att underhålla er.. Närå, dom här så kallade "tidningarna" som jag gör är en rolig form av presentation för personen på bilden helt enkelt... Jonas jag skulle ju gö en åt dig åh men jag har inte bilden som önskas! Du måste skicka! ;P

Annars så har jag haft mig en mkt trevlig kväll med Ella & Pebb, satt på daltons och käkade god mat! När vi suttit där i 3 timmar så närmade sig våran övertrötthet och vi börjar dra igång våra skämt som egentligen inte alls är så roliga som vi tycker haha.. Aja, folk trodde ju vi var full när vi tog oss in på max för att fortsätta våra fasoner! Lägger upp några videos på det senare!

..Nu äre natten people, birsta imorrn, vi kanske ses där ;D
God natt , kram

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0