Igår hos spåtanten..



Yes mina vänner nu har jag gjort det som jag länge önskat. Jag har spått mig! Vissa tror på det här och andra inte. Själv har jag varit lite skeptisk emot "läsa kort" , annars är ju jag den som tror på allt haha.. Anyway.. Jag ifrågasatte henne om det. För jag trodde - och som många andra säkert tror, att spåtanter läser på kort hur din framtid ser ut.. Men så var icke fallet (inte om det är en "äkta" spåtant).. Som hon förklarade så kunde hon även sitta helt utan kort och berätta vad hon såg.. hon såg alltså ditt förflutna och framtid redan när du kliver innanför dörren. Men att korten är hjälpreda, linjer att följa..Tänk dig själv att berätta massa information som du fått..vart börjar man? Så på så sätt var korten bara som punkter, börja på ena, gå till den andra..Dessutom underlättade det för mig att kunna "se" vad hon berättar, för vissa av korten representerar personer omkring dig och vissa som du ännu inte träffat..så ibland när hon måste återkomma till en person, så är det lättare för mig att hänga med "vem" hon menar

Spännande var det iaf, få se om nånting av det hon sa kommer inträffa..om inte annat så var det endå en rolig grej :) Tidsfördriv haha. Dock ska jag säga att hon talade om att två släktingar kommer komma på besök från ett längre avstånd.. Och när jag kom hem..så berättade min mor för mig att moster och hennes man kommer till påsk, från finland ;) *spokie*

Anna var med mig och hon tyckte att mycket av det som sas stämde..Jag tycker också att det stämde, dock kan jag ju inte yttra mig om framtiden ännu.. Men ska skriva upp på papper och lägga undan, så om ungefär 6 månader ska jag plocka fram det igen och se hur mycket som stämmer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0