Första orden

Så! Hej och välkommen till dig som lyckats hitta hit!
Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för utseende på bloggen , men de får se ut så här så länge :]

Då ska vi se, jag startar nu min photoshop-blogg för DIN skull. Härifrån kan jag hjälpa så många som möjligt som har frågor eller för den som bara vill titta på bilderna. Jag kan ganska mycket om photoshop, men endå inte allt. Det finns många verktyg som jag inte använt mig av ännu, men har testat dom flesta på en "provbild" så man ser förändringarna. Och det min vän är mitt första tips till dig som vill lära dig photoshop!

Ingen är grym från början, hur tror ni min första bild såg ut? KATASTROF. Jag fattade ingenting om hur verktygen funkade..jag visste inte ens att de fanns verktyg! haha..Men ha tålamod och lek dig fram. Jag ska göra mitt bästa för att kunna hjälpa dig härifrån!

Kommentarer
Postat av: lo

bra blogg:D

2010-06-13 @ 12:13:29
Postat av: Malin

Nu är jag dock gått IT media och haft 6 timmar photoshop redigering i veckan på skoltid och minst lika många efter skolan så jag har ju hållt på mycket och du gör jätte fint men var försiktig när du suddar bort tex hårtesar som är störande för det gör att det ser ut som du lagt på gaussian blur eller något liknande och gör att det ser smått fejk ut.

2010-08-26 @ 19:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0