En liten guide


Här har jag gjort en liten guide till dig som är photoshopintresserad just hittat hit. 


Ninas photoshopbilder  Här hittar du alla många av mina bilder som jag gjort i photoshop

Photoshop - Enkla tips Här har jag lagt upp bild för bild hur du använder dig av photoshop. Jag har försökt anpassat mig efter dom som är lite av nybörjare.

Photoshopvideos Här har jag lagt upp olika photoshopvideos, vissa där du får dig förklaring på hur olika moment går till och hur du använder dig av olika verktyg. Vissa videos är roliga att se på,  där du ser förändringen. Jag har lagt upp de som jag anser vara mest intressanta och jag fortsätter ju leta efter fler! :)

Hitta bra bilder - Här tänkte jag vara lite snäll ladda upp bilder som kan vara roliga att göra om i photoshop. Det är bra bildstorlek och kvalle. Vet själv hur drygt det är att leta "bra", så jag länkar till några så slipper du leta förhoppningsvis :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej!

Super bra blogg, man blir riktigt sugen på att försöka själv, vilket photoshop har du?

2009-09-08 @ 13:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0